Houtenbbqtafel.nl streeft naar kwaliteit en klanttevredenheid. Daarom maken wij alleen gebruik van A-kwaliteit grondstoffen en materialen. Wij zorgen er dan ook altijd voor dat onze producten heel en gecontroleerd naar de klant zal worden getransporteerd.
Nu kan het natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat of dat u toch niet helemaal tevreden bent. Om misverstanden te voorkomen vragen wij u dan ook om altijd contact met ons op te nemen. Dit om samen te streven naar een reële en duurzame oplossing.
Zie onder onze aanvullende garantiebepalingen:
1. Zichttermijn
De (op)zichttermijn van houtenbbqtafel.nl is vastgesteld op 14 dagen na levering van het meubel.
2. Artikel beschadigd ontvangen
Is uw BBQ meubel of buitenkeuken beschadigd bij u bezorgd, of toont uw BBQ meubel of buitenkeuken binnen 14 dagen (zichttermijn) een defect, neem hiervoor direct contact met ons op om te kijken naar een duurzame oplossing.
3. Garantietermijn
De garantietermijn van houtenbbqtafel.nl is vastgesteld op 1 jaar. Om aanmerking te komen voor deze garantiebepaling zal je reële klacht of defect gegrond moeten zijn (zie punt 4).
4. Gegronde klacht of defect
Een reële klacht of defect valt onder de garantietermijn als deze niet veroorzaakt is door:
* slijtage door normaal gebruik van het meubel
* verkleuring of slijtage door weersinvloeden (zie mede punt 5)
* onredelijk gebruik van het meubel en het gevolg hiervan
* het onjuist opslaan of onjuist plegen van onderhoud door de koper zelf of door anderen/derden
* (krom)trekken en het werken van hout (zie punt 5)
5. (Krom)trekken en het werken van hout
Aangezien hout een natuurproduct is, heeft het (helaas) de eigenschap dat het na verloop van tijd en door invloeden van buitenaf kan gaan werken. Door diverse weersinvloeden (warmte, kou, vocht en luchtvochtigheid) kan het hout bijvoorbeeld (licht) krimpen, uitzetten, verkleuren en kromtrekken. Aangezien wij hier geen invloed op kunnen uitoefenen valt dit niet onder garantie.
6. Doorgeven van een klacht of defect
Wanneer u een klacht of defect wilt melden verzoeken wij u vriendelijk dit aan ons door te geven via de mail. Uiteraard is een telefonische toelichting of overleg ook gewoon mogelijk. Ons streven is de klacht of defect naar alle redelijkheid, zo snel mogelijk en naar ieders tevredenheid te herstellen of op te lossen.